Strona główna | Kontakt 
  Pictures of Paris
  
O farbach
Artykuly
Porady
Teoria
Forum
Kontakt




phorum - Farby - Re:
Farby

 Nowy temat  |  Spis tematów  |  Przejdź do wątku  |  Szukaj  |     Nowszy wątek  |  Starszy wątek 

Strony: 1 | 2 |
 Jak pomalować samochód? od podstaw dla całkowitego amatora
Autor: m_janek (---.11c.piotrkow.pilicka.pl)
Data:   2008-02-13 01:18:41

Witam
Jestem szczesliwym posiadaczem forda escorta 94 i postanowilem odnowic jego wyglad. Tylko nie mam kompletnego pojecia jak maluje sie taki samochód. Posiadam orginalny granatowy lakier nawet w dobrym stanie i chce go zamienic na ... żółty z dwoma paskami po całości (maska dach tył) nie chce tego robić u lakiernika. chciałbym żeby to było moje dzieło - nawet jesli bedzie widac ze to domowa robota :) Chciałbym wiedzieć jakich lakierów najlepiej użyć, jak przygotowac samochód pod malowanie, jak malować, na ile powierzchni starczy litr farby, i co najwazniejsze chciałbym sie zamknąć w 2tys :) Z góry dziekuje za pomoc
Pozdrawiam

Odpowiedz na tę wiadomość

 Reklama ...

 
 Re: Jak pomalować samochód? od podstaw dla całkowitego amatora
Autor: Turuś (---.acn.waw.pl)
Data:   2008-02-13 23:31:02

Mimo wszystko radził bym tobie wizyte u lakiernika, ponieważ jęzeli nie masz pojęcia to cienko widze taką robotę!! Jak będziesz chcał to za sam materiał napewno zmieścisz się w 2000!!! Ciężko opisac coś amatorowi technologie lakierowania w kilku słowach ponieważ ja się uczyłem zawodu parę lat i tak niewiedziałem wszystkiego a teraz mam 10 letni staż i jak mam te 10 lat opisać w skrócie i tak żebyś wiedział jak zrobić!!! Pozdrowienia i proponuje dołożyć 1000 zł i zostawić sprawę fachowcą!!!

Odpowiedz na tę wiadomość
 
 Re: Jak pomalować samochód? od podstaw dla całkowitego amatora
Autor: wojcik (---.neoplus.adsl.tpnet.pl)
Data:   2008-05-29 18:42:26

daj se człowieku spokój z malowaniem to nie jest takie proste tego trzeba się uczyć kilka lat

Odpowiedz na tę wiadomość
 
 Re:
Autor: Tomek (195.246.225.---)
Data:   2008-05-31 13:55:32

Jeżeli już masz tak wielkie ambicje i dużo czasu na to zeby to zrobić to według mnie powinienes to wykonać dobrze. Problemem największym jaki moze tutaj być to zaplecze sprzętowe jakie musisz posiadać czyli minimum pistolety z odpowienimi dyszami, pożadny kompresor. Jezeli chcesz np dokonywac jakiś napraw zwiazanych z wycieciem i wstawieniem nowego elementu co w escortach jest bardzo możliwe np koło wlewu paliwa to musisz mieć spawarke migmag czy jakoś tak sie to pisze którą jestes w stanie pospawac cienka blache. Musisz mieć czym wyciąc ten element czyli niezbędna była by szlifierka kątowa. Jezeli posiadasz wszystkie takie użądzenia przyżady itp. to smiało mozesz zaczynać do odwarznych świat nalezy. Każdy zaczyna od zera je równiez zaczynałem i powiem szczerze że idzie mi to coraz lepiej, trzeba duzo czytać notowac zadawać męczące pytania. Ja tak robiłem i dużo sie dowiedziałem. To tyle wstępu. :P:P:P

Jeżeli chodzi o samo malowanie to na tym forum jest temat Lakierowanie od A do Z i dla podpowiedzi tam cos znajdziesz na wstęp. POWODZENIA!!!

Odpowiedz na tę wiadomość
 
 Re:
Autor: piotr (---.gprs.plus.pl)
Data:   2009-04-22 14:33:05

ja pomalować samochud

Odpowiedz na tę wiadomość
 
 Re:
Autor: Arek (---.neoplus.adsl.tpnet.pl)
Data:   2009-12-18 20:46:18

Ja Ci radzę zrobić to w następujący sposób.
Zakładam, że nie ma rdzy, nie ma wgnieceń dzięki czemu nie będziesz musiał szpachlować dołków.
Po pierwsze, kup sobie papieru wodnego o gramaturze 800 i na wodzie zmatuj wszystkie częsci które chcesz pomalować. Zmatowanie ma na celu jedną zasadniczą włąściwość, po zmatowaniu nowo położona farba będzie trzytmać się starego lakieru. Po wysuszeniu z wody oklejasz wszystko tak by były widoczne części te które chcesz polakierować. Jak masz to gotowe bierzesz pistolet, wlewasz do niego farbę i malujesz. Powodzenia. Na lakier i wszystkie duperele wydasz nie wiecej niż 600 pln, nie kupuj drogich lakierów bo one niczym się nie różnią od tych tanich.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
 Re:
Autor: szenkes (89.231.211.---)
Data:   2009-12-21 20:16:43

Witam
będę malował swoją hondę civic sedan z 94r kolor bordowy metalic . wcześniej muszę wymienic progi oraz reperaturki tylnych błotników . Może ktoś kto się tym zajmuje fachowo doradzi mi jakich szpachli używac , podkładów , czym przemyc element przed nalozeniem farby i jakich pistoletow użyc ( chodzi mi o dysze) , Bardzo proszę o wstazówki co do nakładania farby ( baza , lakier ) na element . Z góry dziękuje za odpowiedź . Pozdrawiam szenkes

Odpowiedz na tę wiadomość
 
 Re:
Autor: grzesiek (---.adsl.inetia.pl)
Data:   2010-01-03 21:06:14

jak nie wiesz tego co napisałeś to lepiej tylko to pospawaj a resztę oddaj koledze do lakierowania,w przeciwnym wypadku nikt już tego od ciebie kiedyś nie kupi chyba że w cenie złomu.mówię szczerze.

Odpowiedz na tę wiadomość
 
 Re:
Autor: damian (---.barn.cable.virginmedia.com)
Data:   2010-01-19 11:16:42

Ja tam malowac sie nauczylemw 3 tyg i dobrze mi to idzie ;D komora to syf i mogila ale wiecie jak to w angli...

Odpowiedz na tę wiadomość
 
 Re:
Autor: TOMEK A8 (---.neoplus.adsl.tpnet.pl)
Data:   2010-02-01 20:56:40

jeden kolega wyżej napisał że niczym sie nie różnią lakiery tanie od drogich. NIe prawda. Jeśli chodzi o baze (np metalik) to sie zgodze, ale jeśli chodzi o bezbarwny to niestety nie. Każdy patrzy jaki lakier jest po umalowaniu. różnica jest taka, że tani bezbarwny po dłuższym czasie bedzie robił sie coraz matowszy. Po drugie jeśli przejedziesz go papierem np 2500 to bedziesz jeden element polerował pół dnia i nie bedzie i tak efektu takie go jak po droższym bezbarwnym. Polecam "MayMeyer", albo do starszych aut "MaxLinne". Koszt litra tego drugiego ok 50zł a nie ma porównania do novola czy profiksa.

Odpowiedz na tę wiadomość
 Wyświetlaj drzewo   Nowszy wątek  |  Starszy wątek 



 
 Odpowiedz na tę wiadomość
 Twoje imię:
 Adres e-mail:
 Temat:
  jestem maszyną
jestem człowiekiem

 



Polityka prywatności | Copyright © 2000- 2014 Biuro RCS | Webdesign | Hosting | Fotografia cyfrowa